Pentru a putea realiza soluția optimă a SIIMA, s-a inițiat o serie de sedințe tehnice impreună cu beneficiarul proiectului pentru analiza și proiectarea soluției:
Calendar sedințe tehnice
Nrcrt | Data propusă | Subiecte |
1 | Vineri 15 Iunie 2018 |
S1. Administrarea identității și autorizărilor utilizatorilor, serverul de identitate (WSO2 Identity Server) – Aspecte tehnologice |
2 | Miercuri 27 Iunie 2018 |
S1. Administrarea proceselor de business, serverul de procese de business (WSO2 Business Process Server) – Aspecte tehnologice |
3 | Miercuri 11 Iulie 2018H09 – 17 |
S1. Integrarea sistemelor organizației, serverul middleware (WSO2 Enterprise Integrator) – Aspecte tehnologice
S2. Generarea rapoartelor, serverul de rapoarte – Aspecte tehnologice |
4 | Miercuri
25 Iulie 2018 |
S1. Arhiva electronică. Modelarea tipurilor de documente, Administrarea schemei de clasificare, integrabilitate – Aspecte tehnologice
S2. Hărți GIS – Aspecte tehnologice |
5 | Joi 9 August 2018H09 – 17 |
S1. Modelarea proceselor, discutarea arhitecturii proceselor de business ce vor fi modelate – inițializare.
S2. Managementul programelor și proiectelor instituției. Analiză de business – inițializare. S3. Managementul resurselor instituției. Analiză de business. – inițializare. |
6 | Miercuri – Joi
22 – 23 Aug. 2018 H09 – 17 |
S1. Modelarea proceselor, discutarea arhitecturii proceselor de business ce vor fi modelate – continuare.
S2. Managementul programelor și proiectelor instituției. Analiză de business – continuare S3. Managementul resurselor instituției. Analiză de business – continuare S4. Managementul documentelor (tipuri de documente / scheme de clasificare/ reguli de autorizare) – initializare |
7 | Miercuri – Joi – Vineri 5,6,7 Sept. 2018H09 – 17 |
S1. Modelarea proceselor, discutarea arhitecturii proceselor de business ce vor fi modelate – continuare.
S2. Managementul programelor și proiectelor instituției. Analiză de business – continuare S3. Managementul resurselor instituției. Analiză de business – continuare S4. Geolocalizarea resurselor (utilizarea hărților/ hărți de bază) S5. Managementul documentelor (tipuri de documente / scheme de clasificare/ reguli de autorizare) |
8 | Joi – Vineri
13 – 14 Sept. 2018 H09 – 17 |
S1. Lista rapoartelor standard ce vor fi implementare (privind arhiva electronică, programele și proiectele, resursele, etc)
S2. Monitorizarea parametrilor tehnici și de disponibilitate a platformei (ZABBIX, Consola Carbon, JMX) S3. Arhitectura de deployment. Securitatea datelor și scalabilitate. S4. Elemente de identitate vizuală specifică S5. Backup și restaurare S5. Conlucrarea integrată a componentelor tehnologice (Servicii Identitate, Servicii Procese de Business, Servicii Integrare) |